piątek, 22 maja 2015

Strach


Strach jest cechą pierwotną, znaną raczej każdemu człowiekowi choć pod różnymi postaciami. Ja osobiście jestem straszną panikarą. Nie mam tych wszystkich fobii, ale często  zbyt intensywne myślenie o pewnych rzeczach nie daje mi spać albo skupić się na innych rzeczach. Chcę tu raczej wspomnieć o tym strachu, który siedzi w naszych głowach, chociaż fobie też są stworzone w naszych głowach. Ale chyba wolałabym się panicznie bać jak zobaczę pająka, niż być tą panikarą. 
Uwielbiam oglądać horrory, ale oczywiście nie sama. Często ze znajomymi jak nie mamy co robić, włączamy horrory (częściej to właśnie ja wybieram - żeby były jak najstarszniejsze). Okej, na początku jest fajnie. Pośmiejemy się, popiszczymy, ale później gdy przychodzi co do czego nie jest tak fajnie :) Najczęściej przez pare następnych nocy nie moge zamknąć oczu, bo wyobrażam sobie zbyt dużo. Rozmowy na na niektóre tematy także często kończą się nieprzespanymi nocami. Ostatnio często poruszany jest temat wojny, co przyprawia mnie o zawroty głowy i wyobrażanie sobie mnie, moich znajomych, mojego miasta w takim scenariuszu.
Ostatnio w książce ( nie zdradzę jakiej, bo zrobię o niej oddzielny post) przeczytałam takie zdanie "Amy mogła spędzić cały wieczór, niepokojąc się, że zostawiliśmy włączony piecyk, chociaz akurat tego dnia w ogóle nie gotowaliśmy. A czy drzwi są zamknięte? Jestem pewien? Była mistrzynią najczarniejszych scenariuszy na wielką skalę." I sobie pomyślałam - 100% mnie. No właśnie, często wracam się parę razy do domu i sprawdzam czy wszystko zostało wyłączone. Jak tego nie zrobię, resztę dnia spędzę wyobrażając sobie spalony, albo zalany dom, złodziei w środku i milion innych rzeczy. 
Zgadnijcie co dalej? Rozmowy o chorobach ! Naprawdę? Tak ! Po tym najczęściej wkręca mi się, że daną chorobę mam. Szukam w internecie wszystkich objawów, jak je zwalczyć i inne takie. Później wydaje mi się to śmieszne, ale pierwszej nocy jest naprawdę strasznie haha. 
Jest jeszcze milion innych takich rzeczy jak lot samolotem ( bo przecież się rozbijemy, albo terroryści gdzieś są), picie dużej ilości alkoholu ( bo może jeszcze zapaści dostane?), rozmowy z osobami które widze pierwszy raz na oczy ( bo powiem coś głupiego i mnie znienawidzą ). Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale nie chcę was aż tak bardzo zanudzać :) Dwoma słowami jestem OGROMNĄ PANIKARĄ, ale później sama z tych moich małych lęków się śmieję. 
Oczywiście strach siedzi w każdym z nas. A wy czego się boicie? Macie jakieś lęki? :)  




kombinezon - New Yorker
naszyjnik - Tally Weijl
buty - express
Fear - MODNAPOLKA.pl

49 komentarzy:

  1. Świetny kombinezon,w jakiej był cenie ? :)

    http://bogucka-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kombinezon! :D
    Ja ma lęk wysokości.. xD
    Pozdrawiam! ;*

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety dosyć często odczuwam strach ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super kombinezon ! :)
    Ja się boje pająków i dużej ilości ludzi w jednym miejscu :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post oraz ładny outfit ;) zapraszam Cie do mnie zajrzyj jeśli tylko chcesz zaczynam blogowanie :) http://brakadresublogspot.blogspot.com/2015/05/hej.html

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny kombinezon :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kombinezon! Też jestem panikarą, ale chyba Ty mnie przebiłaś! :D

    LookMagicLife - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, fajna stylizacja! :)

    Zapraszam => http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon rewelacyjny, bardzo mi się podoba :) Twoje wpisy są bardzo interesujące, fajnie piszesz, dlatego zaobserwowałam Twojego bloga i liczę na to samo z Twojej strony :)

    www.olastepienofficial.blogspot.com <----- zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz cudownie! świetny post a zdjęcia rewelacja!

    ♥zapraszam obserwuję pozdrawiam♥
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kombinezon :)

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj nas na blogu, a na 100% się odwdzięczymy :) http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny mas ten kombinezon :) To aktualna kolekcja? :)


    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Szczególnie bardzo podobają mi się te koturny ^_^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Może wspólna obserwacja?

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja! Ja jestem straszną panikarą :D
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki piekny kombinezon ;)
    Super w nim wygladasz :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Panicznie boję się pająków i niestety nic z tym nie zrobię ;d ! super stylizacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się boję latać samolotem... Muszę to jkoś zwalczyć, jest przecież tyle pięknych miejsc na świecie ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba starać walczyć się ze swoimi lękami :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny post, super piszesz :)
    Bardzo podoba mi sie Twoj dzisiejszy outfit- obserwuje i bedzie mi milo, jezeli dolaczysz do moich obserwatorow :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też lubię oglądać horrory ze znajomymi haha ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aj, uwielbiam kombinezony :D
    Śliczny outfit! :D
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety jestem straszną panikarą. Świetnie wyglądasz :)

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i świetny post!
    .
    .
    Co powiesz na OBS za OBS ( Napisz u mnie)
    Zapraszam do siebie
    http://sandra-by-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudnie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczrze mówiąc myślałam, że to ja jestem wielką panikarą. Jednak ty w stosunku do mnie jesteś mistrzem! :)

    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Strach to coś nieodzownego w życiu każdego człowieka, mimo, że wszyscy boją się chyba czegoś zupełnie innego... Ja nie chciałabym osobiście być jakąś tam nieustraszoną osobą... To musiałoby być dziwne...

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja i czekam na post o książce bo ten cytat mnie zaciekawił:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie się to komponuje :)

    http://hiwhitechocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. pasuję do ciebie ! slicznie w nim wygladasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku .. ja też ostatnio bardzo często panikuję, później mnie to bawi, ale początkowo jest strasznie. Dobrze to ujęłaś :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do skomentowania, już dziś w godzinach wieczornych nowy post,zachęcam do poczytania :*
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze wyolbrzymiam problem, który naprawdę jest błahostką. Przez co ciągle o tym myślę, co po części doprowadza do płaczu i strachu. Wiem, dziwne :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też tak mam, jak rano prasuję to kilka razy patrzę czy odłączyłam wtyczkę do kontaktu xd

    HELLO-WONDERFUL - klik
    Poklikasz u mnie w linki do wishlisty w poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spokojnie nie jesteś sama, też jestem panikarą, najgorsze są te myśli na zapas, zawracanie sobie głowy przyszłością, martwienie się na zapas... mój K. ciągle próbuje mnie postwić do pionu, bo niedługo to chyba włosy mi wylecą od tego zamartwiania się i stresu :P ehehe
    Dawno kupowałaś ten kombinezon? Czadowy jest- świetnie w nim wyglądasz! :) :) często zaglądam do New Yorkera, uwielbiam ten sklep, ale u nas chyba go nie widziałam :/

    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie odczuwam strachu :) śliczny kombinezon :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  37. JA również jestem panikarą.. Niestety.
    Pięknie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja :) ładnie Ci w tym kombinezonie :)
    http://karolinaleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń